ÎNVAȚĂ FORMULA POTRIVITĂ PENTRU A ADUCE CREATIVITATE ÎN COMPANIA TA
Contrar opiniei comune, inovația nu este o artă mistică interzisă muritorilor de rând. Cele patru lentile ale inovației ne demonstrează că acest mit răspândit este fals și că inovația este ceva metodic și sistematic pe care oricine o poate obține.
Întrebându-se cum au ajuns la ideile lor revoluționare cei mari inovatorii ai lumii – Steve Jobs, Richard Branson, Jeff Bezos, și mulți alții – autorul Rowan Gibson identifică patru perspective-cheie care te vor ajuta să descoperi oportunități ascunse și să devii un deschizător de drumuri:
• Contestând ortodoxiile — Ce-ar fi dacă regulile din domeniul, piața sau industria ta sunt depășite, nu mai sunt necesare, sau sunt pur și simplu greșite? • Valorificând tendințele — Care sunt schimbările și discontinuitățile care îți vor da energia necesară, acum și în viitor, pentru a face un salt important înainte? •Canalizând resursele — Cum poți rearanja abilitățile și bunurile deja existente în combinații noi care să le depășească valoarea pe care ar avea-o luate separat? • Înțelegând nevoile — Care sunt nevoile nesatisfăcute și frustrările pe care ceilalți le ignoră?