Go-giver a început ca o carte, dar s-a transformat, în timp, într-o mișcare. De la cluburi de carte la consilii executive, de la firme de avocatură la grupuri de rugăciune, de la conglomerate energetice la sanatorii particulare, de la manageri de pizzerii la profesori universitari, au folosit cartea și au declarat că „a funcționat”. Cei doi autori au primit nenumărate scrisori din partea oamenilor.
Cartea audio pe care ACT și Politon o propune reprezintă o poveste minunată despre dăruire. Nu este, totuși, vorba despre a fi drăguț. A fi o persoană drăguță, sincer amabilă este minunat în sine și ajută la construirea relațiilor puternice, dar nu va face din dumneavoastră în mod necesar un om de succes. Există numeroși oameni care sunt drăguți, dar au dificultăți financiare. Autorii spun că succesul este un rezultat al unor obiceiuri specifice de acțiune: crearea valorii, influențarea vieților oamenilor, punerea pe primul loc a intereselor oamenilor, autenticitatea și smerenia de a rămâne deschis spre a primi.
A fi go-giver înseamnă că ar trebui să vă gândiți să vă oferiți gratis produsele sau serviciile? Deși a da ceva gratuit pentru a începe sau a construi o relație cu clientul poate fi o strategie minunată de marketing, asta nu înseamnă să fiți go-giver.
Cele cinci legi ale succesului stratosferic sunt:
- Legea valorii;
- Legea compensației;
- Legea influenței;
- Legea autenticității;
- Legea receptivității.