Într-o companie sănătoasă comunicarea este esențială. Dar de mult prea multe ori, atunci când interacționăm cu oamenii, în special cu cei care ne raportează, le spunem pur și simplu ceea ce credem că ei trebuie să știe. Acest lucru îi blochează. Pentru a genera noi idei și a evita greșelile dezastruoase, pentru a dezvolta agilitatea și flexibilitatea, trebuie să practicăm O abordare respectuoasă.
„O abordare respectuoasă este un ghid elegant despre cum să construiești și să menții relații solide și de încredere la locul de muncă și în afara lui. O analiză plină de măiestrie a unei abilități umane de importanță esențială, prea puțin practicată.”
– John Van Maanen, profesor de management Erwin Schell și profesor de studii organizaționale la MIT
„Siguranța oferită de înțelepciunea unui expert, însuflețită cu exemple personale. Plină de sfaturi practice și ușor de citit, cartea de față mă face să privesc din nou asupra propriului comportament în relațiile cu ceilalți, atât la serviciu, cât și acasă”.
— Charles Handy
„Schein ne ajută să înțelegem importanța depășirii sistemului ierarhic și al autorității pentru a crea relații autentice bazate pe încredere și respect. O abordare respectuoasă încurajează construirea unor medii de siguranță pentru oamenii noștri și, în cele din urmă, pentru pacienții noștri”.
— Gary S Kaplan, CEO al Virginia Mason Health System