Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic
      „Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic
      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic
      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic

      Joc - Nu te Supara, Frate! Magnetic

      The Purple Cow
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Jocuri de societate
      Tip Produs:
      Joc de societate
      Varsta Minima:
      6 ani
      Nr Min Jucatori:
      2
      Nr Max Jucatori:
      4
      Brand:
      The Purple Cow
      Limba:
      Nu este cazul
      Limba Regulament:
      Romana
      Abilitati Dezvoltate:
      Gandirea
      Culoare:
      Albastru
      Cod de bare:
      6426008004248
      Dimensiuni: H: 18.5cm | l: 10cm | 1cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Prajitura cu ravas
      Mount Everest
      login
      Joc - Tangram Magnetic
      The Purple Cow
      login
      Joc - Fabrica de Monstri Magnetici
      The Purple Cow
      login
      Pixplica Magnetic
      The Purple Cow
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Joc - Insula comorii
      The Purple Cow
      login
      Laboratorul micului geniu - Electricitate statica
      The Purple Cow
      login
      Laboratorul micului geniu - Magia Luminii
      The Purple Cow
      login
      Joc - Scrabblino Magnetic
      The Purple Cow
      login
      Descriere

      Obiectivul jocului e să fii primul care își plasează toate cele patru piese în casă (câmpurile de aceeași culoare din mijlocul tablei de joc)!

      Cum se joacă

      Fiecare jucător are 4 piese de aceeași culoare în colțul tablei. Cel care aruncă un zar mai mare începe jocul.

      Jucătorul trebuie să arunce un 6 ca să poată intra cu o piesă (pe poziția de start). Ori de câte ori jucătorul aruncă un 6 poate intra cu o nouă piesă pe tablă. La fiecare aruncare, jucătorul alege piesa pe care o mută pe tablă în sensul acelor de ceasornic. Jucătorii aruncă pe rând, dar de fiecare dată când dau un 6 primesc o tură în plus.

      Capturarea și blocarea: Când o piesă ajunge pe un câmp unde stă o piesă adversă, acea piesă se scoate și se-ntoarce pe poziția de start a sa. Când o piesă ajunge pe o piesă de aceeași culoare, cele două piese formează un bloc. Un bloc nu mai poate fi scos de o piesă adversă!

      După ce o piesă face o tură completă trebuie să intre în casă (pe câmpurile de aceeași culoare cu piesa). Piesa poate intra în casă doar pe un cerc liber și doar cu o aruncare exactă pe acel câmp. Dacă iese un număr mai mare și nu aveți alt pion pe care să îl mutați, veți aștepta până când aruncați numărul potrivit.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează