Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Joc - Scrabblino Magnetic
      Joc - Scrabblino Magnetic

      Joc - Scrabblino Magnetic

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Tip Produs:
      Joc de societate
      Varsta Minima:
      7 ani
      Nr Min Jucatori:
      2
      Nr Max Jucatori:
      4
      Durată:
      30 min.
      Limba:
      Nu este cazul
      Limba Regulament:
      Romana
      Abilitati Dezvoltate:
      Gandirea
      Culoare:
      Rosu
      Cod de bare:
      6426008003678
      Dimensiuni: H: 18.5cm | l: 10cm | 1cm
      Descriere

      Obiectivul jocului este să obții cel mai mare punctaj prin formarea a cât mai multe, lungi și variate cuvinte!

      Cum se joacă:

      Puneți magneții în stocul de litere, cu fața în jos. Trageți din ei 6-6 bucăți, apoi, începând cu cel mai tânăr jucător, fiecare pe rând aveți două opțiuni:

      - formați pe tablă un cuvânt din minim 2 magneți, sau

      - schimbați până la 6 magneți din mână cu magneți ce sunt cu fața în jos.

      Cum se formează cuvintele?

      - O literă din primul cuvânt trebuie să fie pe pătratul de start din mijloc.

      - Începând cu al doilea cuvânt, adaugați litere la un cuvânt existent deja pe tablă sau la o literă a acestuia.

      - Cuvintele pot fi formate orizontal sau vertical, iar fiecare literă adiacentă de pe tablă trebuie să facă întotdeauna parte dintr-un cuvânt care are sens.

      - Atenție! Nu se ține seama de diacritice, deci A=Ă=A, I=I, T=Ț, S=S.

      După ce formează un cuvânt, jucătorul trage din stocul de litere atâția magneți cu fața în jos încât să aibă din nou 6 litere.

      Cum se face punctajul?

      Lângă fiecare literă apare valoarea sa. Punctajul unui cuvânt este dar de suma valorilor de pe literele componentelor. În cazul în care o literă este pusă pe un pătrat multiplicator (ex X2), valoarea sa este înmulțită cu numărul din pătrat.

      Jokerul care înlocuiește orice literă valorează 1 punct.

      Când toate literele au fost folosite, jucătorul cu cel mai mare scor va fi desemnat câștigător. Ca variantă alternativă: desemnați un scor-țintă: de exemplu, căștigă primul jucător care atinge 100 de puncte.

      Conține: 120 de piese magnetice.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.