Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Antreneaza-ti mintea de marketing
      „Antreneaza-ti mintea de marketing”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Antreneaza-ti mintea de marketing
      Antreneaza-ti mintea de marketing

      Antreneaza-ti mintea de marketing

      Alexandra Hustiu Bibire
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Tehnici de management, Raftul autorilor români
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      Self Published
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      204
      ISBN:
      9789730316407
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 1.0cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      In atelierul de magie
      James R. Doty
      login
      Femei care iubesc prea mult
      Robin Norwood
      login
      Ecommerce. No Bull$#!t
      Cosmin Daraban
      login
      Antreneaza-ti creierul!
      Joe Dispenza
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Brandul tau personal esti Tu - booklet
      Alexandra Hustiu Bibire
      login
      Bucurestiul gangsterilor 1945
      Alexandru Arma
      login
      Poate poezia salva lumea?
      Ana Blandiana
      login
      In ochiul ciclonului
      Constantin Bostina
      login
      Descriere

      Mi-a venit ideea acestei carti după nenumaratele întalniri cu clienti de ai mei/potentiali clienti care au venit la mine cu o multitudine de idei si mi-au spus „vreau sa fac asta, asa”, fara însa sa verifice daca respectiva idee poate deveni profitabila sau nu.

      Într-adevar, creativitatea este foarte importanta în business, mai ales în aceasta perioada în care avem acces la atât de multa informație si inclusiv la surse de inspiratie, însa nu tot ceea ce fac ceilalti poate functiona si pentru noi – fie pentru ca business-urile sunt la nivele diferite în ciclul de viata, fie pentru ca pur si simplu nu se potriveste activitatii pe care deja o întreprindem (si de ce nu, chiar personalitatii noastre) sau fie pentru ca, dupa un scurt calcul matematic, ajungem la concluzia ca nu merita efortul si/sau investitia, indiferent de ce resurse implicate este vorba.


      Creativitatea, perceputa în general ca si capacitatea unui om de a-si manifesta potentialul artistic, în care îsi are baza emotia, este, de fapt, capacitatea de a avea idei noi si utile, însa nu ajuta la implementarea acestora fara ajutorul unei strategii si a unor tactici gândite în prealabil, acestea fiind tocmai cele care determina ideea sa devina foarte buna prin materializarea ei.

      Practic, scopul acestei carti de marketing coaching este de a crea noi cai neuronale prin învatarea unui tipar nou de gândire cu accent pe zona de marketing, dar si pe zona de business în general, plecând de la cunoasterea profilului clientilor targetati, a mediului intern si extern dar si a pietei în care îti desfăsori activitatea, tu si business-ul tau, punând însa accent pe cele 4 direcții ale coaching-ului de performanța ale modelului GROW.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează