Ajunsă la ediția a doua, Antreprenoriat și management pentru afaceri mici și mijlocii oferă o variantă revizuită în care se pot regăsi noi surse de inspirație, povești de succes dar și probleme de gândire pe care orice antreprenor în devenire trebuie să și le pună. Printr-o prezentare practică și edificatoare a principalelor aspecte de reținut în pornirea și administrarea unei afaceri, viitorul întreprinzător este invitat la un proces de analiză, menită să evidențieze importanța afacerilor mici și mijlocii în economia liberă a oricărui stat.
Din cuprins
- Toleranța față de eșec
- Mediul antreprenorial
- Managementul antreprenorial
- Întreprinzătorul – elementul central al afacerii
- Transformarea oportunității în afacere
- Femeia-întreprinzător
- Structura planului de afaceri
Puncte forte
- prezentarea conceptelor esențiale ale demarării și administrării unei afaceri
- aspecte practice care privesc atât persoana întreprinzătorului cât și afacerea în sine și rezolvarea eventualelor dificultăți
- referințe bibliografice ample
Despre autor
Ana-Maria Grigore este conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București.