Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Aritmetica Clasa a V-a
      „Aritmetica Clasa a V-a”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Aritmetica Clasa a V-a
      Aritmetica Clasa a V-a

      Aritmetica Clasa a V-a

      Artur Balauca, Catalin Budeanu, Monica Sas
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Clasa a V-a - Matematica
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      Taida
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      382
      Materie Scolara:
      Matematica
      ISBN:
      9786065144279
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Jocuri de inteligenta - 50 de jetoane
      Philip Kiefer
      login
      Mituri si legende din Olimp
      Anna Milbourne, Louie Stowell
      login
      Joc - Illusion
      NSV
      login
      Caietul, roman mic pentru fetitele care cresc mari
      Ioana Chicet-Macoveiciuc
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Olimpiadele nationale ale Romaniei si Republicii Moldova. Olimpiadele balcanice pentru junior 2014-2017. Clasele V-VIII
      Catalin Budeanu, Gabriel Mirsanu, Artur Balauca
      login
      Probleme de recapitulare. Matematica. Clasa a V-a
      Artur Balauca, Catalin Budeanu
      login
      Olimpiadele Nationale ale Romaniei si Republicii Moldova. Olimpiadele balcanice pentru juniori 2014-2020
      Artur Balauca, Catalin Budeanu, Gabriel Mirsanu, Marcel Teleuca
      login
      1245 de probleme pentru micii matematicieni. Clasele I-IV + brosura solutii, indicatii, raspunsuri
      Artur Balauca, Catalin Budeanu, Pravat Cristian
      login
      Descriere

      Autorii lucrarii au elaborat numeroase auxiliare pentru elevii din ciclul primar, de aceea, cunoscand programele de matematica specifice, au avut in atentie folosirea notiunilor dobandite in construirea celor noi pentru a asigura inlantuirea logica si sistematica a acestora. Lucrarea prezinta consideratii teoretice la notiunile de baza ale programei plecand de la situatii cotidiene intalnite de elev, prin modele de exercitii rezolvate, ce pot fi utilizate la sistematizarea si aprofundarea cunostintelor, cat si in activitati optionale. Prezenta lucrare grupeaza elementele de continut ale programei actuale in unitati de invatare, cu respectarea logicii interne de dezvoltare a conceptelor matematice. Atat in prezentarea notiunilor, cat si prin numeroasele probleme rezolvate si propuse, elevul este pus in situatia sa observe mediul in care traieste, sa-si foloseasca intuitia si imaginatia pentru a extrage exemple, astfel ca matematica sa apara ca disciplina ancorata in mediul inconjurator. Lucrarea constituie un suport eficient pentru profesori, elevi si parinti pentru o evaluare si autoevaluare cat mai obiectiva, de aceea fiecare exercitiu si problema are specificata nota corespunzatoare. Am optat pentru probleme semnificative si eficiente, atat pentru consolidarea cunostintelor in diferite etape, cat si pentru pregatirea evaluarii curente, si semestriale. Problemele sunt compartimentate pe capitole, unitati de invatare si chiar pe lectii cu rezolvari bine echilibrate. Pentru fiecare lectie au fost selectate probleme reprezentative care contribuie la aprofundarea notiunilor ce le contin. Problemele sunt variate si de continut, fiind evitate cele artificial concepute dupa clisee sterile, cum se gasesc, din abundenta, prin diverse culegeri. Autorii lucrarii au avut preocupari indelungate in metodica predarii problemelor prin metode aritmetice, prin articolele publicate am facut recomandari pentru a fi utilizate in mod obligatoriu in invatamantul primar, dar si in primele clase de gimnaziu, in primul rand fiindca la copiii mici domina gandirea concreta, iar gandirea abstracta se dezvolta mult mai tarziu. De asemenea, lucrarea cuprinde 40 de modele de teste, din care 9 variante de teza pe semestrul I si pe semestrul al II-lea, cu itemi specifici intervalului de evaluare, astfel: se obtin 40 de puncte din itemi de nota 5; cate 20 de puncte din itemi de nota 7, respectiv 9; 10 puncte din itemi de nota 10 si 10 puncte se acorda din oficiu. in afara testelor clasice am introdus si teste grila si cu raspuns deschis. La testele grila elevul trebuie sa aleaga raspunsul corect din variantele de raspunsuri date, stiind ca unul si numai unul din raspunsuri este corect, iar la testele cu raspuns deschis trebuie completat spatiul punctat cu raspunsul corect. Dupa prezentarea enunturilor problemelor propuse urmeaza solutii, indicatii, raspunsuri si comentarii. Problemele asemanatoare cu precedentele au primit indicatii partiale sau numai raspunsurile de rigoare, lasandu-le elevilor posibilitatea de a-si dovedi ingeniozitatea si creativitatea prin gasirea unor solutii deosebite. in general, solutiile prezentate nu sunt exhaustive, lasand rezolvitorilor po¬sibilitatea de a contribui efectiv la completari. Totusi, in prezentarea unor solutii, am insistat asupra cazurilor ce pot sa apara in unele probleme in functie de parametrii pe care acestea ii contin, dorind sa formam la elevi deprinderea de a cauta toate solutiile unei probleme. Suntem recunoscatori si adresam multumirile noastre atat colegilor, parintilor, cat si elevilor care ne-au dat sugestii si sfaturi competente, si ne-au condus la elaborarea lucrarii.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează