Arta persuasiunii este un ghid practic menit să sublinieze importanța comunicării persuasive în asigurarea reușitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care știe să comunice mai eficient, influențând astfel decizia finală în favoarea sa.
Destinate în primul rând oamenilor de afaceri care vor să își îmbunătățească abilitățile de relaționare sau să își mărească șansele de reușită, informațiile prezentate în acest volum pot fi la fel de utile oricui dorește să știe mai multe despre importanța comunicării și despre tehnicile utilizate în arta persuasiunii.
Ai putea crede că știi ceea ce-ți dorești în viață, dar ideea, obiectivul, mijloacele, planul de afaceri sau entuziasmul te pot ajuta să reușești doar în parte. Indiferent ce ai dori să realizezi – fie că vorbim despre o nouă afacere, un proiect comunitar sau o idee inovativă – unicul factor crucial pe baza căruia vei reuși sau vei eșua este maniera în care comunici celorlalți ideile tale. Această carte de mare utilitate explică de ce comunicarea este atât de importantă și dezvăluie secretele prin care îți poți dezvolta aptitudinile pentru a te asigura că-ți atingi obiectivul. De la planificarea inițiativei, până la susținerea unei argumentări eficiente atunci când situația o cere, specialista internațională în comunicare Juliet Erickson prezintă cele mai bune informații și tehnici de comunicare persuasivă, esențiale pentru a-ți transforma în realitate toate ideile inspirate.
JULIET ERICKSON este un apreciat consultant în comunicare, fiind specializată în comunicarea persuasivă și tehnici de negociere. În ultimii 15 ani a oferit consultanță unor lideri și manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de știință, sportivi, profesori și personalități publice, pentru a-i ajuta să-și perfecționeze abilitățile de comunicare și să facă față momentelor dificile din viață.