Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala

      Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      294
      ISBN:
      9786062619077
      Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm | 1.4cm
      Descriere

      Lucrarea Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala se apleaca asupra generoasei teme a creativitatii, o resursa atat de necesara in portofoliul psiho-social al omului modern, dar, cu toate acestea, atat de vitregita in demersurile educationale formale. Volumul s-a nascut ca idee de teza doctorala, din dorinta de a imbina specializarea initiala in psihologie cu specializarea doctorala in stiintele educatiei, insa motivatia ei principala a venit ca urmare a dezideratului de a puncta valoarea potentialului creativ in raport cu provocarile dinamice ale vietii – aspect recunoscut prin insasi formularea idealului educational al multor sisteme de invatamant din lume, inclusiv cel romanesc – si de a promova instruirea pentru dezvoltarea creativitatii de la o varsta cat mai frageda si inclusiv la nivel formal.

      Din continutul sau fac parte 10 capitole, structurate in trei parti:

      Partea I – se axeaza pe aspecte teoretico-metodologice ale cercetarii creativitatii – este dedicata analizei conceptului de creativitate si prezentarii teoriilor si modelelor explicative care au dominat cercetarile in acest domeniu;

      Partea a II-a cuprinde cercetari privind nivelul creativitatii si atitudinilor creative ale elevilor din ciclul gimnazial si liceal in contextul socio-educational actual – prezinta pe larg trei cercetari, cu ipoteze, metodologie si aparat statistic, asupra creativitatii elevilor, cu scopul de a decela factorii potentatori sau frenatori ai manifestarilor creative;

      Partea a III-a vine cu propuneri privind stimularea creativitatii elevilor – este rezultatul transformarii concluziilor cercetarilor in recomandari practice si prezinta un model sistemic al creativitatii in context scolar, precum si un program de stimulare a creativitatii elevilor.

      Volumul se adreseaza atat comunitatii stiintifice din domeniul educatiei si psihologiei, cat si cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar si psihologilor practicieni.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.