Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Automatizarea clientilor
      „Automatizarea clientilor”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Automatizarea clientilor

      Automatizarea clientilor

      Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu
      John Warrillow
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Antreprenoriat
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      ACT si Politon
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      224
      Traducatori:
      Dana Dobre
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9786069134658
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 23cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Conni il ajuta pe tata
      Liane Schneider
      login
      Uita de griji, incepe sa traiesti
      Dale Carnegie
      login
      Deep Work
      Cal Newport
      login
      Profit First
      Mike Michalowicz
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Automatizarea clientilor
      John Warrillow
      login
      Banii dorm la tine acasa
      Alexandrina Maria Pauceanu
      login
      Viata, cea mai tare combinatie
      Sabin Cernea
      login
      Succesul la bursa. Partea a II-a
      Vasile Szakacs
      login
      Descriere

      Automatizarea clienților / The Automatic Customer de John Warrillow se adresează antreprenorilor și celor care doresc să se alăture acestei bresle, venind cu o idee de afaceri mai puțin exploatată în rândul antreprenorilor de la noi din țară. Warrillow te ghidează prin intermediul cărții de față cum să aplici modelul de afacere bazată pe abonament în propria ta firmă, plecând de la exemplul companiei WhatsApp care a fost achiziționată de Facebook contra sumei record de 19 miliarde de dolari, devenind astfel cea mai scumpă achiziție a unui start-up din domeniul internetului din toate timpurile.

      Autorul cărții, John Warrillow este antreprenor, orator și editorialist al revistei americane de business Inc. Până a scrie acest volum, Warrillow testase deja pe cont propriu profitabilitatea companiilor care se bazează pe încasările provenite din abonamente, implementând un sistem de automatizare a clienților, în cadrul Sellability.com și Warrillow & Co., companii pe care el însuși le-a fondat. John Warrillow este de asemenea autorul volumului Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You / Clădită pentru a fi vândută: Cum să creezi o afacere care poate prospera fără tine, o carte în care autorul vorbește despre cum poți transforma o firmă care are succes în una care poate fi vândută. Cartea a fost recunoscută de revistele Fortune și Inc Magazine drept una dintre cele mai bune cărți de business din 2011.
      Automatizarea clienților este structurată în trei părți, după cum urmează:
      PARTEA I: Abonații sunt mai buni decât clienții
      „E cel mai bun model de afacere (n.r: afacerea pe bază de abonament) din lume… îți oferă o predictibilitate grozavă pentru a planifica, ceea ce te ajută pe tine ca antreprenor, să dormi noaptea.” – Mike McDerment
      Această secțiune dezvăluie istoria sistemului economic pe bază de abonament, explică cum mari companii precum Apple sau Amazon au adoptat modelul pe bază de abonament și ce impact au afacerile pe bază de abonament asupra afacerilor fizice. Warrillow oferă tot aici opt motive pentru a adopta modelul bazat pe abonament în afacerea ta, indiferent de mărimea business-ului tău.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează