Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Bacalaureat - Modele de texte argumentative - Subiectul I B si Subiectul al II-lea
      „Bacalaureat - Modele de texte argumentative - Subiectul I B si Subiectul al II-lea”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Bacalaureat - Modele de texte argumentative - Subiectul I B si Subiectul al II-lea

      Bacalaureat - Modele de texte argumentative - Subiectul I B si Subiectul al II-lea

      Oana Chelaru
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Clasa a XII-a - Limba si literatura romana
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      Rentrop & Straton
      Tip copertă:
      Paperback
      ISBN:
      5948492893296
      Dimensiuni: l: 20cm | H: 26cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Patul lui Procust
      Camil Petrescu
      login
      Liner - 0.4mm Link-it Negru
      Schneider
      login
      Introducere in lectura lui Hegel
      Alexandre Kojeve
      login
      Jane Eyre
      Charlotte Bronte
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Teste rezolvate la limba si literatura romana clasa a VIII-a
      Oana Chelaru
      login
      Evaluare Nationala.Fonetica si vocabular pentru clasa a VIII a
      Oana Chelaru
      login
      Teste Practice: Limba si literatura romana clasele V-VIII - Caiet de lucru
      Oana Chelaru
      login
      Capcanele gramaticii si literaturii romane
      Oana Chelaru
      login
      Descriere

      Achizitionati acum, pentru copilul dvs. instrumentul specializat de instruire in scrierea argumentativa. Ii dezvolta abilitati care garanteaza obtinerea punctajului maxim pentru acest tip de text si implicit reusita la examen, precum:

      • insusirea conceptului de text argumentativ (structura, ideile principale etc.);
      • canalizarea atentiei pe subiect;
      • intelegerea textului si a cerintei;
      • analiza atenta a textului – baza de discutie;
      • exprimarea unei opinii personale ca rezultat al cerintei;
      • coerenta si logica in argumentare;
      • concizia in exprimare, cresterea puterii de argumentare;
      • stimularea gandirii critice;
      • crestere increderii in fortele proprii si a usurintei de exprimare.
      Culegerea prezinta 30 de texte argumentative similare celor care se cer in foia de examen, pentru subiectele I B (30 de exercitii) si al II-lea (30 de exercitii). Acestea arata elevului modul corect de rezolvare a cerintelor prin elaborarea cate unui text argumentativ, cu o anumita tematica, de o anumita lungime (numar de cuvinte minim).


      Pentru textul argumentativ se cere, in linii mari, atingerea anumitor etape pentru asigurarea unei prezentari coerente si convingatoare a ideilor:
      A. Introducere:
      Prezentarea contextului si a subiectului
      Formularea tezei sau a pozitiei autorului

      B. Argumentare:
      Prezentarea si dezvoltarea argumentelor, in paragrafe separate
      Utilizarea exemplelor si a evidentelor pentru sustinerea fiecarui argument

      C. Combaterea contraargumentelor:
      Formularea posibilelor contraargumente
      Argumentarea impotriva acestora pentru consolidarea tezei



      D. Concluzie:
      Recapitularea argumentelor principale
      Evidentierea importantei subiectului si a pozitiei exprimate

      Textele argumentative din lucrare, fie ca sunt pentru Subiectul I B, fie ca sunt pentru Subiectul al II-lea, pentru profil real sau uman, exemplifica modul corect de abordarea rezolvarii pentru punctaj maxim.

      Ele asigura:

      • intelegerea structurii si exersarea tehnicilor de argumentare;
      • imbunatatirea abilitatilor de argumentare prin analizarea modelelor de text prezentate;
      • calitatea si forta textului argumentativ elaborat de elev (constructii corecte, argumentate solid, logic si persuasiv);
      • exersarea conciziei in exprimarea logicii in argumentare;
      • deprinderea exprimarii gramaticale coerente;
      • respectarea normelor ortografice si de punctuatie, dispunerea in pagina.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează