Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Biologie - Manual pentru clasa a V-a
      „Biologie - Manual pentru clasa a V-a”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Biologie - Manual pentru clasa a V-a

      Biologie - Manual pentru clasa a V-a

      Rozalia-Nicoleta Statescu, Viorica Broasca
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Clasa a V-a - Biologie
      Varsta Recomandata:
      12-14 ani
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2016
      Editura:
      Intuitext
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      104
      Materie Scolara:
      Biologie
      ISBN:
      9786068681801
      Dimensiuni: l: 20cm | H: 26cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Colt Alb
      Jack London
      login
      Educatie tehnologica si aplicatii practice. Manual pentru clasa a V-a
      Gabriela Lichiardopol, Viorica Stoicescu, Silvica Neacsu
      login
      Aventurile lui Robin Hood
      John Burrows
      login
      Geografie. Manual pentru clasa a V-a + CD
      Octavian Mandrut
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Biologie - Manual pentru clasa a V-a
      Rozalia-Nicoleta Statescu, Viorica Broasca
      login
      Biologie. Manual clasa a V-a
      Atia Mihaela Fodor, Leontina Monica Suna
      login
      Biologie - manual pentru clasa a V-a
      Teodora Badea, Nicoleta-Adriana Geamana, Madalina Nituleac
      login
      Manual Biologie in limba germana - Clasa a V-a
      Jeanina Cirstoiu, Alexandrina-Dana Grasu
      login
      Descriere
      • Activități variate de învățare prin descoperire: observații, investigații, măsurători, documentare, colectare și interpretare de informații.
      • Experimente virtuale.
      • Toate tipurile de itemi pentru evaluare.
      • Explicarea clară a conceptelor cheie într-un mod intuitiv.

      Manualul de biologie pentru clasa a V-a are o abordare didactică cu accent pe descoperirea și explorarea noțiunilor noi, susținând tranziția de la ciclul primar la cel gimnazial.

      Activitățile de învățare, care au la bază suporturi intuitive extrem de variate, sugerează modalități prin care pot fi exersate și formate competențele specifice disciplinei, elevii fiind puși în situația de a aplica în noi contexte cunoștințele dobândite în cadrul lecției.

      La concepția manualului s-au luat în considerare numărul de ore prevăzute de programa școlară și procentul de 75% alocat formării competențelor specifice, restul de 25% reprezentând timp la dispoziția cadrului didactic.

      Manualul de biologie este conceput pentru elev, centrat pe posibilitățile sale, transformându-l în subiect activ al învățării, oferindu-i posibilitatea de a descoperi sistemele biologice, procesele și fenomenele caracteristice factorilor biotici și abiotici. S-a avut în vedere dezvoltarea creativității, a spiritului de investigație, dar și a celui de echipă.

      Manualul de biologie are prevăzute pagini pentru explicarea conceptelor-cheie din lecții, facilitând astfel înțelegerea noțiunilor prezentate.

      Prin procesul de predare-învățare-evaluare, unitățile de învățare oferă elevilor contexte de familiarizare cu noțiunile noi, de consolidare a deprinderilor și a abilităților, de evaluare și autoevaluare a capacităților proprii în vederea dobândirii competențelor specifice.

      În construirea instrumentelor de evaluare s-a avut în vedere utilizarea tuturor tipurilor de itemi, ținând cont de specificul competențelor de evaluat.

      Varianta digitală este interactivă și concepută într-o formă atractivă care să-l stimuleze pe elev spre studierea disciplinei. Este similară variantei tipărite a manualului, respectând conținutul științific, ordinea temelor și stilul grafic.

      Secvențele de învățare propun elevului implicarea în activități de cercetare prin: observații, investigații, măsurători, documentare, colectare și interpretare de informații, dar și în realizarea de activități practice, experimente.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează