Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Brand Sense

      Brand Sense

      Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Engleza
      Data publicării:
      2010
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      192
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9780749460570
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 21.6cm | 1.5cm | 248g
      Descriere

      Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to the neglected senses: touch, taste, and smell. In this second edition of his book Brand Sense - fully revised and updated to include the latest research and statistics - branding expert Martin Lindstrom shows how it can be done.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.