Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Branduri in conversatii

      Branduri in conversatii

      Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      102
      ISBN:
      9789737116352
      Dimensiuni: l: 15.5cm | H: 23.5cm
      Descriere

      Ne-am propus ca textul acestei cărţi să fie o discuţie sistematică, aşezată, atât despre conceptele, cât şi despre practicile legate de modul în care stakeholderii conversează, reacţionează şi se exprimă despre branduri în mediul online.

      Am pornit la drum ca să înţelegem anatomia noilor relaţii dintre brand şi stakeholderi şi am ajuns, la final, cu mai multe întrebări decât răspunsuri şi cu gândul că, dintre toate ştiinţele sociale, domeniul comunicării exprimă cel mai bine faptul că practica este înaintea teoriei.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.