Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a
      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a

      Caietul elevului - Limba Germana - Clasa a V-a

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      72
      Materie Scolara:
      Limba germana
      ISBN:
      9786060762973
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 29.7cm | 0.5cm | 270g
      Descriere

      Această lucrare a fost realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/Limba modernă2/Limba modernă 1 - intensiv (germană, rusă, japoneză). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 3393 / 28.02.2017, şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A1.1:

      receptarea de mesaje orale în situaţii de comunicare uzuală precum: oferirea unei reacţii adecvate la salut/o întrebare/instrucţiune simplă rostită clar şi rar (citeşte, scrie, desenează etc.); recunoaşterea poziţiei obiectelor (orientarea în şcoală); înţelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomimă, secvenţe audio sau video pe teme ca timpul liber, şcoala, preferinţe, obiectele personale şcolare etc;
      exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală precum: reproducerea şi formularea unor mesaje simple şi scurte (întrebări legate de universul familiar), respectând pronunţia şi intonaţia specifice; participarea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauză la şcoală, la cantină, la cafenea, la clubul de tineret, adaptându-le la situaţia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale şcolare) indicându-le şi/sau răspunzând la întrebări; explorarea unor noi modele articulatorii,de intonaţie şi accent (prin cântec rap,recitare ritmică, exerciţii de fonetică);
      receptarea de mesaje scrise în situaţii de comunicare uzuală precum: recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice vieţii cotidiene (SMS, orar şcolar, meniu); identificarea semnificaţiei globale a unor texte pe teme familiare (informaţii pe pagina web a şcolii,tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunţ la
      obiecte pierdute,invita
      ţie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultură şi civilizaţie, legate de personalităţi ale muzicii şi sportului, specialităţi culinare);
      redactarea de mesaje în situaţii de comunicare uzuală precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea în grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.