Cartea de față se adresează profesorilor care vor să propună un opțional de lectură sau să inițieze un atelier/ cerc de lectură ori să ofere exerciții suplimentare pentru implementarea eficace a curriculumului și elevilor capabili de performanță care (nu) au descoperit ce frumoasă este literatura.
Cititor implicit (Wolfgang Iser) sau cititor model (Umberto Eco), cititor prezumtiv sau ideal, cititor vizat sau virtual, cooperativ, cititor naiv sau competent, cititor critic sau cititor expert, cititor „alter ego” (Cornea 1998: 61), cititorul – această instanță atât de comentată în ultimul timp – continuă să genereze întrebări, probleme de definire și înțelegere.
Credem că adevăratul cititor (adică activ, implicat) trebuie pus în relație cu sensul care corespunde, în viziunea lui Eugeniu Coșeriu, nivelului discursului/ textului (vorbirea în cazul concret, care se produce pentru anumite scopuri).
Calatorii reale. Calatorii imaginare. Caiet de lucru cu exercitii de literatie pentru clasele a V-a si a VI-a
Varsta Recomandata:
12-14 ani
Limba:
Romana
Data publicării:
2020
Editura:
Tip copertă:
Paperback
Nr Pag:
140
ISBN:
9786065145269
Dimensiuni: l: 19cm | H: 27cm