Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Capitalismul artistic

      Capitalismul artistic

      Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      276
      ISBN:
      9786060574071
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 22.5cm
      Descriere

      Reflecția asupra capitalismului artistic pleacă de la analiza simptomelor care au transformat capitalismul din ideologia sa tradițională (impregnată de teoriile producției și contrastelor de clasă, din cheie marxistă, ori de întrebarea referitoare la tehnică, evaluată de Heidegger), într-o ideologie artistică și, poate cel mai important, într-un stil de viață care își propune concilierea artei și a societății în termenii consumului.
      În acest context, este evidentă apropierea dintre societățile industriale și societatea spectacolului ca legătură mediată de intervenția artei. Hipermodernitatea, discutată de Lipovetsky, va fi evaluată, așadar, din perspectiva consumului, estetizării, hiperartei, absorbției hedonismului, subiectivării dorințelor și a claselor sociale în constituirea publicului consumator. Miza cărții nu este, așadar, analiza capitalismului artistic, ci mai curând, evaluarea manierei în care acesta a făcut posibilă estetizarea lumii printr-o unificare a reprezentărilor, pe trei nivele: a spațiului, a timpului și a individului.
      - Oana Şerban

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.