Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Capitalismul artistic
      „Capitalismul artistic”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Capitalismul artistic

      Capitalismul artistic

      Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie
      Oana Serban
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Teoria artei
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Editura:
      Cartea Romaneasca Educational
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      276
      ISBN:
      9786060574071
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 22.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Arta, spatiu si memorie in epoca digitala / Art, space and memory in the digital age.
      Tincuta Heinzel
      login
      Marketing in artele spectacolului
      Irina Ionescu
      login
      The Psychology of Art
      George Mather
      login
      Descriere

      Reflecția asupra capitalismului artistic pleacă de la analiza simptomelor care au transformat capitalismul din ideologia sa tradițională (impregnată de teoriile producției și contrastelor de clasă, din cheie marxistă, ori de întrebarea referitoare la tehnică, evaluată de Heidegger), într-o ideologie artistică și, poate cel mai important, într-un stil de viață care își propune concilierea artei și a societății în termenii consumului.
      În acest context, este evidentă apropierea dintre societățile industriale și societatea spectacolului ca legătură mediată de intervenția artei. Hipermodernitatea, discutată de Lipovetsky, va fi evaluată, așadar, din perspectiva consumului, estetizării, hiperartei, absorbției hedonismului, subiectivării dorințelor și a claselor sociale în constituirea publicului consumator. Miza cărții nu este, așadar, analiza capitalismului artistic, ci mai curând, evaluarea manierei în care acesta a făcut posibilă estetizarea lumii printr-o unificare a reprezentărilor, pe trei nivele: a spațiului, a timpului și a individului.
      - Oana Şerban

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează