Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Captivat
      „Captivat”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Captivat

      Captivat

      Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte
      Nir Eyal
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Antreprenoriat, Tehnici de management
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2018
      Editura:
      ACT si Politon
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      256
      ISBN:
      9786069133460
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Arta negocierii
      Chris Voss, Tahl Raz
      login
      Cele cinci limbaje ale iubirii
      Gary Chapman
      login
      Asta inseamna marketing
      Seth Godin
      login
      Atomic Habits
      James Clear
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte
      Nir Eyal
      login
      Indistractable
      Nir Eyal, Julie Li
      login
      Concentrat
      Nir Eyal, Julie Li
      login
      Succesul la bursa. Partea a II-a
      Vasile Szakacs
      login
      Descriere

      De ce unele produse captează atenția multor oameni? Cum creează companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunța? Există vreo metodă prin care tehnologia ne captivează atenția?


      Autorul răspunde la aceste întrebări explicând Modelul Hooked – un proces în 4 pași integrat în produsele multor companii de succes care influențează subtil comportamentul clienților.

      Nir Eyal a petrecut mulți ani în industria jocurilor video și în cea a publicității. În acest timp a învățat și aplicat tehnici pe care le descrie în carte, pentru a motiva și influența utilizatorii.


      Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre modul în care interferează psihologia, tehnologia și afacerile. Este consultant pentru câteva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc și incubatoare de afaceri. Din 2003, a fondat două companii în domeniul tehnologiei. Cel mai recent startup al său a primit finanțare cu capital de risc din partea fondului de investiții Kleiner Perkins Caufield & Byers. Nir a ținut prelegeri la Stanford Graduate School of Business și la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford.


      „O lectură obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele.” - Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează