Scopul jocului este învățarea animalelor și principalelor caracteristici ale acestora (unde trăiesc, cu ce se hrănesc etc.) Cardurile educative cu activități conțin trei grade de dificultate, în funcție de capacitatea pe care o are copilul.
Astfel, la gradul 1 de dificultate, părintele îi cere o carte copilului, punându-i întrebări despre animalul din imagine. Varianta 2 presupune ca părintele să așeze toate cardurile cu animale pe masă, iar apoi îi va cere copilului să indice cartea și să să i-o dea.
Gradul 2 presupune ca părintele să îi ceară copilului să extragă din pachet cardurile cu animale, folosind un criteriu. (ex. animale erbivore). Apoi va trebui să numească fiecare animal și să spună ce trăsături are în comun sau cu ce se deosebește de celelalte animale, folosindu-se de pictograme.
La ultimul grad, fiecărui jucător îi revin câte cinci cărți. Celelalte cărți rămân pe masă. Scopul este ca jucătorul să obțină cât mai multe perechi, pe care le va așeza cu fața în jos. Cel care deschide jocul îi cere unui alt jucător o carte, care este obligat să i-o dea, dacă o are. Primul jucător continuă că îi ceară cărți până când celălalt jucător nu mai are și îi răspunde „Pescuiește!” Cel care a cerut trage o carte din mijloc, iar jocul se încheie când un jucător a terminat toate cărțile din mână.