Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Ce ramine din Auschwitz
      „Ce ramine din Auschwitz”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Ce ramine din Auschwitz

      Ce ramine din Auschwitz

      Arhiva si martorul
      Giorgio Agamben
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Filosofie populara
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2006
      Editura:
      Idea
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      123
      Colectie:
      Panopticon
      Traducatori:
      Alexandru Cistelecan
      ISBN:
      9789737913548
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 23cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Gandire rapida, gandire lenta
      Daniel Kahneman
      login
      efectul pervers
      Petronela Rotar
      login
      Om precar, om suveran
      Ciprian Mihali
      login
      Limbaj si istorie
      Walter Benjamin
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Misterul raului
      Giorgio Agamben
      login
      Pinocchio - The Adventures of a Puppet, Doubly Commented Upon and Triply Illustrated
      Giorgio Agamben
      login
      Taste
      Giorgio Agamben
      login
      Self-Portrait in the Studio
      Giorgio Agamben
      login
      Descriere

      Să luăm acum în considerare teza care rezumă lecţia Auschwitz-ului: omul este cel care supravieţuieşte omului. În primul sens, ea se referă la musulman (sau la zona gri) şi va desemna capacitatea inumană de a supravieţui omului. În cel de-al doilea, ea se referă la supravieţuitor, şi numeşte capacitatea omului de a-i supravieţui musulmanului, non-omului. Dar, la o privire mai atentă, cele două sensuri converg într-un punct, care constituie, ca să spunem astfel, nucleul lor semantic cel mai intim, în care cele două semnificaţii par să coincidă pentru o clipă. În acel punct stă musulmanul; şi, în el, se desprinde cel de-al treilea – mai adevărat şi, în acelaşi timp, mai ambiguu – sens al tezei, acela pe care Levi îl proclamă spunînd „ei, musulmanii, striviţii sînt martorii integrali”: omul este non-omul; cu adevărat uman este cel a cărui umanitate a fost în întregime distrusă.

      Giorgio Agamben s-a născut în 1942 la Roma. Predă estetica la Universitatea din Veneţia şi este profesor invitat la diferite institute europene şi americane, printre care şi prestigiosul European Graduate School, unde este coleg cu Peter Sloterdijk, Jean Baudrillard, Slavoj Žižek, Alain Badiou şi alţi filosofi contemporani de prim rang. Fost participant la seminariile lui Heidegger, este responsabil cu editarea în limba italiană a operei lui Walter Benjamin. Dintre lucrările sale amintim: Bartebly, la formula della creazione (Quodlibet, 1993, cu Gilles Deleuze), Mezzi senza fine. Note sulla politica (Bolati Boringhieri, 1996), Quel che resta di Auschwitz. L’archivio e il testimone (Bolati Boringhieri, 1998), La comunità che viene (Bolati Boringhieri, 2002), Stato di eccezzione (Bolati Boringhieri, 2003), Profanazioni (Nottetempo, 2005).

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează