Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Cinemasophia
      „Cinemasophia”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Cinemasophia
      Cinemasophia

      Cinemasophia

      Bogdan Silion
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Dans, performing arts, Raftul autorilor români
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Editura:
      Eikon
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      218
      ISBN:
      9786064913814
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Sarut-mana pentru masa (Volumele I & II)
      Adriana Sohodoleanu, Cosmin Dragomir
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Viva l’Opera! Volumul II
      Marius Rimbasiu
      login
      Intre limburi
      Octavian Soviany
      login
      Gradina de sticla
      Tatiana Tibuleac
      login
      De vorba cu mine
      Julian Gamentz
      login
      Descriere

      În cinematografie, la început nu a fost cuvântul. Imaginea a evadat din cușca senzorială în care era închisă și s-a suprapus peste realitate.

      Într-o primă etapă, cinematografia a dublat lumea, oferind privitorului o copie perfectă a acesteia. Efectul surpriză a trenului ajuns în gara de la Ciotat a constat în mișcarea înregistrată și reprodusă cu precizie de aparatul de filmat.

      Desigur, exista fotografia, realistă, dar înghețată într-un timp și spațiu-alteritate, ce nu mai era al nostru.

      Exista și teatru, conceptual, idealist, mai aproape de formele pure, ce mișca realitatea, dar realiza o mișcare ce nu era naturală, stranie și prea perfectă ca să aparțină omului supus devenirii.

      Abia cinematograful a eliberat mișcarea de gândirea ei, de mecanica reprezentată în minte.

      În cinematografie, mișcarea nu se reprezintă, ci se reproduce; ea este aceeași cu cea reală, din timpul și spațiul extra-cinematografic: aceasta au realizat primii spectatori de cinema, mirați, dar și terifiați de faptul că fotografia se mișcă, de faptul că asistă la deplasarea spațiului și a timpului însele.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează