Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.
Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii.
Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.
Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.
Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.
Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.
Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.
Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des.
Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.
„Diferenta dintre o companie buna si una mai putin buna este felul in care isi trateaza clientii. Auzim multe clisee atunci cand organizatiile vorbesc despre relatiile cu clientii; aceasta carte are o structura practica si o abordare revolutionara cu ajutorul carora lucrurile vor merge de la sine.“
– Robbie Steinhouse
Director general executiv al Gray's Inn Group