Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Comunicarea 2.0

      Comunicarea 2.0

      New media, participare si populism
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      270
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9786069567807
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Descriere

      La douăzeci de ani de la apariția Facebook, dezbaterea despre impactul revoluției tehnologice digitale a atins cote intense, căci revoluția, în sine, a luat sfârșit, dar efectele ei proliferează. Astăzi, sistemele de inteligența artificială, algoritmii, Big Data, platformele digitale, înțelese drept cadre dominante ale vieții sociale și politice, au devenit elementele sine qua non pentru comunicarea publică. Polarizarea și tendințele de radicalizare, de închidere sub convingeri puternice, sunt influențate de platformele online, de acțiunea algoritmică, dar răspunsul nu stă doar în reglementare prin legi și nici în așteptarea unor noi tehnologii, care să remedieze condițiile comunicării politice. Comunicarea 2.0, ediție nouă, este o invitație la a trata realist pericolele, dar și posibilitățile transformării digitale continue.

      Constantin Vică

      Cartea Comunicarea 2.0 aflată acum la cea de a 2-a ediţie este concepută ca un manual pentru studenţii de la specializările din domeniul ştiinţe ale comunicării. Aceasta prezintă şi clarifică noțiuni și concepte noi lansate odată cu apariţia unor schimbări tehnologice din domeniul comunicării, cum ar fi inteligenţa artificială (AI). Autorul se îndreaptă spre anumite zone din comunicarea digitală urmărind mai ales arii cum sunt:

      Comunicarea politică online,

      Comunicarea prin platformele social media în jurnalism,

      Comunicarea online şi democraţia,

      Comunicarea şi marketingul de gherilă.

      Într-o perioadă în care abundenţa informaţională a devenit derutantă şi poate deforma realitatea, acest volum permite cititorului să descifreze şi să înţeleagă corect anumite situaţii de comunicare pe care le întâlneşte în fiecare zi. În plus, clarificările terminologice ajută studenţii şi cititorii să aprecieze dimensiunea şi puterea comunicării online.

      Georgeta Drulă

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.