Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Comunicarea 2.0
      „Comunicarea 2.0”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Comunicarea 2.0

      Comunicarea 2.0

      New media, participare si populism
      Antonio Momoc
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Lifestyle digital
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      Revistei Timpul
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      270
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9786069567807
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Fake news, hateri si cyberbullying
      Mauro Munafo
      login
      Cum sa ramai inteligent intr-o lume smart
      Gerd Gigerenzer
      login
      Politica viitorului
      Jamie Susskind
      login
      Istoriile mass-mediei
      Jacques Attali
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Mass media in comunism pe intelesul tinerilor
      Alexandra Bardan, Antonio Momoc, Gheorghe Anghel
      login
      Comunicare politica si internet
      Antonio Momoc
      login
      Media si Inteligenta Artificiala
      Antonio Momoc, Romina Surugiu
      login
      Stralucirea iluziilor
      Alessandro Denti
      login
      Descriere

      La douăzeci de ani de la apariția Facebook, dezbaterea despre impactul revoluției tehnologice digitale a atins cote intense, căci revoluția, în sine, a luat sfârșit, dar efectele ei proliferează. Astăzi, sistemele de inteligența artificială, algoritmii, Big Data, platformele digitale, înțelese drept cadre dominante ale vieții sociale și politice, au devenit elementele sine qua non pentru comunicarea publică. Polarizarea și tendințele de radicalizare, de închidere sub convingeri puternice, sunt influențate de platformele online, de acțiunea algoritmică, dar răspunsul nu stă doar în reglementare prin legi și nici în așteptarea unor noi tehnologii, care să remedieze condițiile comunicării politice. Comunicarea 2.0, ediție nouă, este o invitație la a trata realist pericolele, dar și posibilitățile transformării digitale continue.

      Constantin Vică

      Cartea Comunicarea 2.0 aflată acum la cea de a 2-a ediţie este concepută ca un manual pentru studenţii de la specializările din domeniul ştiinţe ale comunicării. Aceasta prezintă şi clarifică noțiuni și concepte noi lansate odată cu apariţia unor schimbări tehnologice din domeniul comunicării, cum ar fi inteligenţa artificială (AI). Autorul se îndreaptă spre anumite zone din comunicarea digitală urmărind mai ales arii cum sunt:

      Comunicarea politică online,

      Comunicarea prin platformele social media în jurnalism,

      Comunicarea online şi democraţia,

      Comunicarea şi marketingul de gherilă.

      Într-o perioadă în care abundenţa informaţională a devenit derutantă şi poate deforma realitatea, acest volum permite cititorului să descifreze şi să înţeleagă corect anumite situaţii de comunicare pe care le întâlneşte în fiecare zi. În plus, clarificările terminologice ajută studenţii şi cititorii să aprecieze dimensiunea şi puterea comunicării online.

      Georgeta Drulă

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează