Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Cum cresc brandurile

      Cum cresc brandurile

      Ceea ce specialistii in marketing nu stiu
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2018
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      380
      ISBN:
      9786069134337
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Descriere

      Byron Sharp este profesor de marketing si director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia.

      Cercetarea sa este sustinuta de corporatii din intreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg si multe altele.
      Dr. Sharp a publicat peste 100 de lucrari stiintifice si este inscris in redactiile a patru reviste.


      In "Cum cresc brandurile" Byron Sharp iti demonstreaza ca aproape tot ce ai invatat despre marketing este gresit. Adevarul este ca acei consumatori loiali pe care te bazai nu sunt de fapt atat de loiali pe cat ai fi crezut si ca, in realitate, vanzarile cele mai mari se datoreaza consumatorilor carora nici nu le pasa de brandul tau. Prin cercetarile sale, Byron Sharp reduce importanta segmentarii foarte definite, demonstrand ca oamenii fac alegeri bazate pe emotii si pe cat de eficient a fost brandul in a ramane intiparit in mintea consumatorului prin diverse caracteristici precum logo-ul, culorile sau mirosul asociat brandului. Sharp foloseste expresia de “consumatori poligami”, explicand ca loialitatea exista dar intr-o mica masura.



      Keith Weed, Unilever Chief Marketing Officer, se declara fanul lui Byron Sharp si este de accord cu acesta in ceea ce priveste importanta unei targetari generale. Cresteri semnificative ale vanzarilor nu vor veni din targetarea neincetata ale aceluiasi public tinta. “Aceasta este o fantezie care dauneaza eficacitatii marketingului”, spune Byron Sharp.



      O carte care iti poate revolutiona modul in care faci marketing, care vine cu un set de legi sustinute de dovezi empirice si pe care orice om de marketing trebuie sa o citeasca.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.