Dacă ești deja lider sau dacă aspiri să devii unul, cartea aceasta este pentru tine.
Preluând concepția lui Dale Carnegie despre conducerea de succes, dr. Arthur R. Pell, consultant al Dale Carnegie & Associates, a alcătuit rețeta care te va ajuta să devii un lider eficient.
Vei învăța că între șef și lider nu se pune niciodată semnul egal și vei afla care sunt atuurile și abilitățile necesare pentru a obține un randament maxim în compania ta sau în departamentul pe care îl conduci.
De asemenea, cartea te va ajuta să-ți înțelegi mai bine subalternii și te va învăța cum să-i îndemni să fie implicați, atenți și productivi în toate activitățile lor.
Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s-a născut într-o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără mare succes. În 1912, este angajat de Young Men’s Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi descoperă, fără să-şi propună asta, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel începe faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX-lea.
În anii ’50, au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, așa cum există astăzi. Acesta se bazează pe principiile promovate de fondatorul său, Dale Carnegie. Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de top din lume, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în peste 25 de limbi în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări.
În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite organizații, pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte abilități de management.