Fericirea și succesul tău depind de relațiile tale profesionale. De oamenii pe care îi conduci. De cât de bine lucrezi cu șeful tău. De felul în care are loc colaborarea cu colegii. De modul în care te conectezi cu potențialii clienți importanți și cu clienții-cheie.
Dar adevărul incontestabil este acesta: cei mai mulți dintre noi lăsăm sănătatea și soarta acestor relații în seama hazardului. Ne salutăm, schimbăm amabilități... și sperăm că lucrurile vor ieși bine. Însă toate relațiile devin suboptime la un moment dat, fie că este vorba despre una bună, care se deteriorează, sau de una care a lăsat de dorit de la început.
Dar de cele mai multe ori ne resemnăm cu gândul că așa se întâmplă mereu: relațiile se strică puțin, devin un pic plicticoase sau se deteriorează într-o măsură sau alta. C'est la vie, c'est la guerre. Mergi înainte. Însă nu trebuie să fie așa. Toate relațiile profesionale pot fi mai bune. Această carte îți arată cum să construiești cea mai bună relație posibilă.
O conversație. Cinci întrebări. Îndrumări detaliate care îți arată cum să pregătești și cum să te asiguri că vei avea o relație reușită. Observații-cheie despre cum să menții relația astfel încât să continue să prospere.