Această carte documentează cele mai comune 10 greșeli ale companiilor active din România, care au intrat în insolvență în ultimii 10 ani. Într-un limbaj simplu și pe înțelesul tuturor, autorul oferă 10 răspunsuri practice la întrebarea „de ce eșuează companiile?” și 100 de soluții pragmatice pentru rezolvarea acestora. Recomandările de la finalul fiecărui capitol devin un ghid de bune practici pentru dezvoltarea sănătoasă a propriei companii sau pentru monitorizarea consultativă a partenerilor de afaceri.
Cartea este structurată pe cele trei etape de învățare: citești (înțelegând cele 10 greșeli cu ajutorul glosarului tehnic, precum și modul în care acestea pot fi corectate sau evitate, folosind cele 100 de soluții), vezi (prin exemplele practice de companii de succes versus firme care au intrat în incapacitate de plată din cauza greșelilor respective) și faci (prin studiile de caz propuse și rezolvate la finalul fiecărui capitol).
În cei 10 ani de experiență în managementul riscului de credit, autorul a întâlnit peste 1 000 de antreprenori din toate domeniile de activitate, a analizat declarațiile financiare pentru aproape 100 000 de companii care au intrat în insolvență și a susținut cursuri de finanțe corporative pentru aproximativ 1 000 de profesioniști din toate industriile. Experiența de 10 ani a autorului este sintetizată în cartea de față, a cărei misiune este clară: să transforme eșecul altora într-o curbă a învățării pentru fiecare cititor!
Probabil cea mai bună carte de afaceri pentru un român, din care se pot extrage răspunsuri pragmatice despre ce nu a mers bine și despre ce a excelat în activitatea companiilor din România. Într-un limbaj extrem de simplu, pe înțelesul tuturor, autorul oferă răspunsuri practice la întrebarea esențială „de ce eșuează companiile?”. —Dr. Lucian Claudiu Anghel, Președinte Bursa de Valori București, CEO BCR Banca pentru Locuințe
Scrisă din 10 ani de experiență, cartea aduce valoare oricărui antreprenor, experimentat sau la început de drum. Trebuie citită! —Iulian Stanciu, CEO eMAG