Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist
      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist

      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2017
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      432
      Colectie:
      Editia:
      a IV-a
      ISBN:
      9789734724826
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Descriere

      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist oferă o abordare epistemologică, de natură socioconstructivistă și interactivă, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivistă, care face referire la subiectul care învață, respectiv la elev; dimensiunea sociologică, legată de interacțiunile sociale, care face referire la partenerii prezenți – ceilalți elevi și profesorul; dimensiunea interactivă, legată de interacțiunile cu mediul curricular, care face referire la situațiile de învățare și la obiectul de învățare organizat în interiorul acestor situații.

      În construirea lucrării s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale și a didacticii disciplinelor pedagogice în sistemul științelor educației, continuându-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice și a componentelor acestuia și cu o investigație practică realizată în rândul elevilor și cadrelor didactice.

      Operaționalizând atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – considerații teoretice, interpretări personale, argumente, reflecții, metode, tehnici, instrumente, aplicații, aplicații și soluții didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotrivă, în procesul de predare-învățare-evaluare formativă la disciplinele pedagogice și ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogațiile actuale ale didacticii generale.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.