Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist
      „Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist
      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist

      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist

      Musata-Dacia Bocos
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Educatie
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2017
      Editura:
      Paralela 45
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      432
      Colectie:
      Pedagogia XXI
      Editia:
      a IV-a
      ISBN:
      9789734724826
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Poarta cerului
      Eric-Emmanuel Schmitt
      login
      Comunicarea nonviolenta
      Marshall B. Rosenberg
      login
      Totul se termina cu noi
      Colleen Hoover
      login
      Habarnam in Orasul de Piatra
      I. P. Nosov
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Tratat de didactica moderna
      Musata-Dacia Bocos, Miron Ionescu
      login
      Educatia timpurie
      Horatiu Catalano, Ion Albulescu
      login
      Ranile individuatiei. Educatie si prabusire
      Alexandru Pompiliu
      login
      Cum (sa nu) predam?
      Adrian Costache
      login
      Descriere

      Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist oferă o abordare epistemologică, de natură socioconstructivistă și interactivă, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivistă, care face referire la subiectul care învață, respectiv la elev; dimensiunea sociologică, legată de interacțiunile sociale, care face referire la partenerii prezenți – ceilalți elevi și profesorul; dimensiunea interactivă, legată de interacțiunile cu mediul curricular, care face referire la situațiile de învățare și la obiectul de învățare organizat în interiorul acestor situații.

      În construirea lucrării s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale și a didacticii disciplinelor pedagogice în sistemul științelor educației, continuându-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice și a componentelor acestuia și cu o investigație practică realizată în rândul elevilor și cadrelor didactice.

      Operaționalizând atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – considerații teoretice, interpretări personale, argumente, reflecții, metode, tehnici, instrumente, aplicații, aplicații și soluții didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotrivă, în procesul de predare-învățare-evaluare formativă la disciplinele pedagogice și ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogațiile actuale ale didacticii generale.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează