Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Discursul publicitar din perspectiva pragmalingvistica
      „Discursul publicitar din perspectiva pragmalingvistica”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Discursul publicitar din perspectiva pragmalingvistica

      Discursul publicitar din perspectiva pragmalingvistica

      Adriana Maria Robu
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Comunicare si persuasiune
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2025
      Editura:
      Editura Universitatii din Bucuresti
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      532
      ISBN:
      9786067141078
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 21cm | 1.5cm | 600g
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      S-ar putea să-ți placă și:
      Discursul public
      Adriana Maria Robu
      login
      100 de cuvinte ale culturii generale
      Eric Cobast
      login
      Arta de a avea intotdeauna dreptate
      Arthur Schopenhauer
      login
      Vorbeste cu oricine despre orice
      Harville Hendrix, Helen LaKelly Hunt
      login
      Descriere

      Lucrarea urmărește proiectarea unui model de analiză pragmalingvistică a discursului publicitar, care să înlesnească înțelegerea sensului acestui tip de discurs orientat de finalitatea pragmatică. Modelul de analiză propus de autoare cuprinde următoarele etape: determinarea naturii și descrierea discursului publicitar; descrierea aspectelor fundamentale care țin de nivelul structural – argumentativ și retorico – argumentativ prin care se individualizează acest tip de discurs; relaționarea textului cu contextul în care are loc enunțarea, ținând cont de latura interacțională a comunicării publicitare; analiza elementelor paraverbale și nonverbale care participă la constituirea sensului; dezvăluirea strategiilor de realizare a finalităților pragmatice ale publicității, cum ar fi seducerea și manipularea receptorului.

      Lucrarea surprinde analiza unei game variate de tipuri de discurs publicitar românesc actual, difuzate prin intermediul undelor radio și de televiziune, reclame în format electronic, tipărit etc. (peste 300 de texte și 40 de imagini). Textele publicitare sunt transcrise conform normelor actuale de transcriere și alcătuire a corpusurilor.Cartea se adresează celor interesați de domeniul pragmaticii, comunicării, jurnalismului, constituind un instrument ce favorizează înțelegerea complexității discursului publicitar și a altor tipuri de discurs public (jurnalistic, politic).

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează