Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Employer Branding 100%
      „Employer Branding 100%”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Employer Branding 100%

      Employer Branding 100%

      Cum sa creezi si sa vinzi oamenilor ideea,experienta si bucuria de a munci in organizatia ta
      Doru Supeala
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Tehnici de management
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2021
      Editura:
      Curtea Veche Publishing
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      496
      ISBN:
      9786064409775
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 21cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Curajul de a fi vulnerabil
      Brene Brown
      login
      Cei care schimba jocul
      Andreea Rosca, Mona Dirtu
      login
      Indrazneste sa conduci
      Brene Brown
      login
      Cand corpul spune nu
      Gabor Mate
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Experienta face diferenta
      Doru Supeala
      login
      O poveste care convinge
      Will Storr
      login
      Aventura vietii mele
      Robert Iger
      login
      Mentalitatea de colaborare
      Madi Radulescu
      login
      Descriere

      Dacă ești antreprenor, manager, lider de echipă ori organizație sau lucrezi în Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur și simplu ești curios din fire, această carte este scrisă pentru tine. Deschide-o de câte ori ai nevoie să înțelegi cum le poți oferi oamenilor bucuria de a lucra în organizația ta și cum le poți obține loialitatea, devotamentul, implicarea și sprijinul necondiționat. Să îți fie de folos! Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Head of Marketing al unei companii IT și Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili. Este doctorand la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregătește o teză despre managementul creativității și inovației. În prezent desfășoară cea mai amplă cercetare academică internațională care evaluează climatul pentru creativitate și inovație în organizațiile IT.

      A finalizat în 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licență și master în marketing de la Universitatea Babeș Bolyai din Cluj-Napoca și a absolvit în anii ’90 Facultatea de Filologie, secția Română-Franceză, la Universitatea Transilvania din Brașov. A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund. Între 1993 și 2000 a fost jurnalist și manager de presă, radio și TV, pentru ProTV și grupul Mix Media Radio Brașov.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează