Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Engineers' Data Book
      „Engineers' Data Book”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Engineers' Data Book

      Engineers' Data Book

      Clifford Matthews
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Mecanica si stiinta materialelor
      Limba:
      Engleza
      Data publicării:
      2012
      Editura:
      Wiley-Blackwell
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      344
      ISBN:
      9781119976226
      Dimensiuni: l: 10cm | H: 17cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Scurta istorie a dezastrelor naturale
      Lucian Boia
      login
      Vitrina cu sarlatani
      Radu Paraschivescu
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Chemical Engineering Explained
      David Shallcross
      login
      Introduction to Glass Science and Technology
      James E Shelby
      login
      Tools
      Jeff Waldman
      login
      The Drought Dilemma
      Jonathan Farley, Jonathan Fisk, John C. Morris
      login
      Descriere

      A completely revised and expanded fourth edition of this best-selling pocket guide. Engineers' Data Book provides a concise and useful source of up-to-date essential information for the student or practising engineer. * Updated, expanded edition * Easy to use * Handy reference guide * Core technical data

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează