Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Experienta face diferenta
      „Experienta face diferenta”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Experienta face diferenta

      Experienta face diferenta

      Doru Supeala
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Marketing si vanzari
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2017
      Editura:
      Libris Editorial
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      304
      ISBN:
      9786068814414
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Limbajul corpului
      Isabelle Duvernois
      login
      Sapiens. Scurta istorie a omenirii
      Yuval Noah Harari
      login
      Femei care alearga cu lupii
      Clarissa Pinkola Estes
      login
      21 de lectii pentru secolul XXI
      Yuval Noah Harari
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Employer Branding 100%
      Doru Supeala
      login
      Marketingul educational
      Ion Albulescu, Catalin Glava, Cristian Stan, Adriana Denisa Manea
      login
      Brand Romania
      Bogdan Brinzas
      login
      Strategii de content marketing
      Mircea Alexandru Rosu
      login
      Descriere

      De la Marketing la Rightketing

      As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispozitie.
      Cred ca ne aflam intr-un moment de schimbare radicala a paradigmei in industria comunicarii. Vom lasa in urma, rapid si fara cale de intoarcere, abordarea in masa, nediferentiata si impersonala, a unor segmente uriase de consumatori prin intermediul canalelor traditionale. Vom trece natural si in viteza la o comunicare personalizata, adaptata fiecarui individ si livrata pe propriul telefon mobil, un transfer de informatie bidirectional si continuu care tine cont de preferintele acestuia, de profilul individual, de contextul precis in care se afla si de istoricul personal al relatiei cu organizatia sau marca respectiva.
      Intr-o campanie de publicitate online, am inventat un cuvant, ”Rightketing”, pentru a marca aceasta schimbare fundamentala in Marketing. Am definit acest concept astfel: ”The art of delivering the Right Message, to the Right Target, at the Right Time, in the Right Place and Context”
      Gratie tehnologiei si creativitatii, putem face astazi munca de comunicare mai bine, mai curat si mai precis, diferit de pana acum, oferind oamenilor experiente noi, placute, vii si pasionante, capabile sa creeze relatii sanatoase si de lunga durata cu produsele si serviciile pe care le realizam si punem in piata.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează