De la Marketing la Rightketing
As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispozitie.
Cred ca ne aflam intr-un moment de schimbare radicala a paradigmei in industria comunicarii. Vom lasa in urma, rapid si fara cale de intoarcere, abordarea in masa, nediferentiata si impersonala, a unor segmente uriase de consumatori prin intermediul canalelor traditionale. Vom trece natural si in viteza la o comunicare personalizata, adaptata fiecarui individ si livrata pe propriul telefon mobil, un transfer de informatie bidirectional si continuu care tine cont de preferintele acestuia, de profilul individual, de contextul precis in care se afla si de istoricul personal al relatiei cu organizatia sau marca respectiva.
Intr-o campanie de publicitate online, am inventat un cuvant, ”Rightketing”, pentru a marca aceasta schimbare fundamentala in Marketing. Am definit acest concept astfel: ”The art of delivering the Right Message, to the Right Target, at the Right Time, in the Right Place and Context”
Gratie tehnologiei si creativitatii, putem face astazi munca de comunicare mai bine, mai curat si mai precis, diferit de pana acum, oferind oamenilor experiente noi, placute, vii si pasionante, capabile sa creeze relatii sanatoase si de lunga durata cu produsele si serviciile pe care le realizam si punem in piata.