Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Franciza, francizarea
      „Franciza, francizarea”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Franciza, francizarea

      Franciza, francizarea

      Ghid practic
      Mihaela Mocanu
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Drept comercial
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2023
      Editura:
      C.H. Beck
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      152
      Editia:
      a III-a
      ISBN:
      9786061813186
      Dimensiuni: l: 18cm | H: 25cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Despre somn
      Matthew Walker
      login
      Drive
      Daniel Pink
      login
      Calea lactee
      Moiya McTier
      login
      Copilul interior
      Moussa Nabati
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Deontologia profesiei contabile
      Mihaela Mocanu
      login
      Buchfuhrung, Finanzberichterstattung und -analyse - Eine Einfuhrung
      Aureliana Geta Roman, Mihaela Mocanu
      login
      Contractele speciale. Sinteze teoretice, teste-grila si spete. Editia a IX-a, revazuta si adaugita
      Florin Motiu
      login
      Contractele speciale. Editia a X-a, revazuta si adaugita
      Florin Motiu
      login
      Descriere

      Prezenta lucrare se doreşte a fi un vademecum pentru toţi cei interesaţi de aspectul dinamic al contractului de franciză.

      Franciza este întâlnită în sectoare economice pe cât de diverse, pe atât de importante precum: alimentaţia publică, dar şi comerţul cu articole de îmbrăcăminte, produsele cosmetice, obiectele de mobilă, piaţa auto, produsele petroliere, serviciile de asigurări şi bănci, agenţiile de turism, agenţiile de publicitate, agenţiile imobiliare şi serviciile hoteliere.
      Salut apariţia acestui nou volum şi încurajez autoarea să continue cercetările în materia francizei, rezultatul eforturilor sale putând fi de un real folos persoanelor interesate de modul în care este reglementată franciza, precum şi de diversele aplicaţii practice ale contractului omonim, îmbogăţirea literaturii de specialitate fiind nu doar un simplu act cultural, ci şi o contribuţie majoră la mai buna înţelegere a unui fenomen comercial din ce în ce mai des întâlnit şi mai complex: franciza.
      Bogdan M. Chiriţoiu
      Din cuprins
      Pilonii francizei
      Marca francizorului
      Asistența comercială și tehnică oferită de către francizor
      Tipuri de franciză
      Contractul de franciză
      Clauze specifice în contractul de franciză
      Alegea produsului
      Redevența inițială
      Comunicări cu privire la know-how
      Puncte forte
      abordare interdisciplinară cu referiri la științele de ramură;
      expunere pragmatică a problemelor de actualitate în materie;
      identifică principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciză și aspectele de ordin economic și practic ale francizei
      asigură prezentarea pe larg a principalilor pași în deschiderea unei rețele de franciză și garantarea succesului acesteia prin exemple practice
      noțiunile explicate sunt ușor de asimilat, iar prezentarea temelor este făcută într-un stil clar și logic;
      index alfabetic.
      Despre autoare
      Mihaela Mocanu este avocat în Baroul București, având o experiență profesională de peste 15 ani și doctor în drept al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde a susținut public în anul 2007 teza cu titlul „Contractul de franciză”.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează