Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs - cunostinte despre produs si piata, aptitudini financiare si strategice, abilitate interpersonala si multe altele - pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributia la profitabilitatea pe termen lung a companiei.
Cuprinzand linii orientative actualizate si aspecte privind abilitatea de a intui natura interioara a lucrurilor, de care aveti nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros, aceasta editie revizuita cuprinde:
Toate informatiile noi referitoare la strategia managementului de produs privind brand-ul si managementul global al brand-ului
Linii de orientare extinse si aspecte intuitive pentru a obtine o performanta ridicata din partea echipelor si membrilor acestora
Rezumate de afaceri referitoare la studii de caz pentru companiile de varf
Intr-un mediu caracterizat prin cresterea complexitatii produsului, competitie intensa la nivel international si accelerarea cerintelor clientilor, managerii de produs trebuie sa inteleaga diferenta intre succesul unui produs si esecul acestuia. Ghidul managerului de produs furnizeaza un cadru clar si direct pe care il puteti folosi pentru a crea si livra clientilor companiei dumneavoastra produse si servicii de calitate superioara , asigurand in acelasi timp valoare pe termen lung pentru companie.
Grafice clare si usor de citit, va prezinta modul in care puteti gestiona fiecare pas important, de la conceptie la finalizare. Liste de verificare practice va ajuta sa evaluati progresul in fiecare etapa. Rezumate de afaceri concise va prezinta studii de caz privind companiile de varf care se confrunta si fac fata provocarilor managementului de produs de astazi. Interviuri privind aspecte ale managementului de produs cu consultanti specializati si manageri de produs cu rezultate deosebite va furnizeaza strategii dinamice si verificate pentru rezolvarea potentialelor probleme din marketing, productie, diferite tipuri de comunicare culturala si multe altele.
Manual esential pentru un management de produs fara probleme intr-o lume de afaceri fluida si care nu poate fi previzionata, Ghidul managerului de produs va asigura cunostintele de care aveti nevoie pentru:
Realizarea analizei de piata si a clientului
Proiectarea strategiilor de brand
Stabilirea si implementarea preturilor
Orientarea catre pietele actuale si piete noi
Dezvoltarea, lansarea si evaluarea noilor produse
Gestionarea produselor existente si mature
Crearea si gestionarea cerintelor clientilor
Lucrul efectiv cu departamentele de vanzari, operationale si de cercetare