- Finalitățile educației timpurii vizează o serie de aspecte care se constituie în premise ale competențelor-cheie formate, dezvoltate şi diversificate pe traseul şcolarizării ulterioare:
- Dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalității copilului, în funcție de ritmul propriu şi de trebuințele sale, sprijinind formarea autonomă şi creativă a acestuia.
- Dezvoltarea capacității de a interacționa cu alți copii, cu adulții şi cu mediul pentru a dobândi cunoştințe, deprinderi, atitudini si conduite noi;
- Încurajarea explorărilor, exercițiilor, încercărilor si experimentărilor, ca experiențe autonome de învățare;
- Descoperirea, de către fiecare copil, a propriei identități, a autonomiei şi dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;
- Sprijinirea copilului în achiziționarea de cunoştințe, capacități, deprinderi şi atitudini necesare la intrarea în şcoală şi pe tot parcursul vieții.
Hai la gradi!
Limba si comunicare – Om si societate. Caiet de lucru. 3-4 ani
Varsta Recomandata:
4-6 ani
Limba:
Romana
Data publicării:
2021
Editura:
Tip copertă:
Paperback
Nr Pag:
80
Colectie:
Materie Scolara:
Limba si comunicare
ISBN:
9789734731732
Dimensiuni: l: 20cm | H: 28cm