Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Hai la gradi! Limba si comunicare - Semne grafice
      „Hai la gradi! Limba si comunicare - Semne grafice”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Hai la gradi! Limba si comunicare - Semne grafice

      Hai la gradi! Limba si comunicare - Semne grafice

      Madalina Radu, Ioana Andreea Ciocalteu, Paula Beatrice Scheopu, Mihaela Macelaru, Maria Ricu
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Gradinita - Limba si literatura romana
      Varsta Recomandata:
      4-6 ani
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      Paralela 45
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      64
      Colectie:
      Hai la Gradi
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9789734736713
      Dimensiuni: l: 20cm | H: 28cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Rapunzel
      login
      Cele mai frumoase povesti de H. C. Andersen
      Hans Christian Andersen
      login
      Istet de mic! Pregatirea prescolarului. Toate cunostintele necesare (5-6 ani)
      login
      Hai la gradi! Om si societate
      Madalina Radu, Ioana Andreea Ciocalteu, Paula Beatrice Scheopu, Mihaela Macelaru, Maria Ricu
      login
      Descriere
      Catalogul grupei:
      • Finalitatile educatiei timpurii vizeaza o serie de aspecte care se constituie in premise ale competentelor-cheie formate, dezvoltate si diversificate pe traseul scolarizarii ulterioare.
      • Dezvoltarea libera, integrala si armonioasa a personalitatii copilului, in functie de ritmul propriu si de trebuintele sale, sprijinind formarea autonoma si creativa a acestuia.
      • Dezvoltarea capacitatii de a interactiona cu alti copii, cu adultii si cu mediul pentru a dobandi cunostinte, deprinderi, atitudini si conduite noi;
      • Incurajarea explorarilor, exercitiilor, incercarilor si experimentarilor, ca experiente autonome de invatare;
      • Descoperirea, de catre fiecare copil, a propriei identitati, a autonomiei si dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;
      • Sprijinirea copilului in achizitionarea de cunostinte, capacitati, deprinderi si atitudini necesare la intrarea in scoala si pe tot parcursul vietii.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează