Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Idei cu lipici
      „Idei cu lipici”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Idei cu lipici

      Idei cu lipici

      De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier
      Chip Heath, Dan Heath
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Marketing si vanzari
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      ACT si Politon
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      352
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9786303032214
      Dimensiuni: l: 14cm | H: 21cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Inteligenta emotionala
      Daniel Goleman
      login
      Asta inseamna marketing
      Seth Godin
      login
      Arta manipularii
      Kevin Dutton
      login
      Arta negocierii
      Chris Voss, Tahl Raz
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Puterea momentelor
      Chip Heath, Dan Heath
      login
      The Power of Moments
      Chip Heath, Dan Heath
      login
      Upstream
      Dan Heath
      login
      Reset
      Dan Heath
      login
      Descriere

      Idei cu lipici este o carte excepțională pentru toți cei care lucrează în mod obișnuit cu ideile: jurnaliști, antreprenori, profesori sau politicieni și un manual excelent pentru toți cei care nu lucrează în niciunul dintre aceste domenii, dar care, iubesc ideile bune și aspiră să le aibă…

      Dacă ești unul dintre colecționarii de idei ai lumii, cei doi autori te invită în lumea plină de mister a conceptelor, îți prezintă tot felul de idei cu lipici care au schimbat opiniile și comportamentul celor care le-au receptat, și apoi, le demontează pentru tine cu scopul de a înțelege cum sunt alcătuite. Observăm în final că oricine poate crea „idei cu lipici”, adică, idei persistente, care să fie înțelese, ținute minte și să aibă un impact de durată, dacă aplică cele șase principii ale ideilor remarcabile.

      Autorii cărții, Chip și Dan Heath au descoperit la un moment dat că îi unește ceva mai mult decât strânsa legătura fraternă, și anume, pasiunea pentru ideile cu lipici! Aceștia studiau deja de 10 ani, fiecare în domenii total diferite, felul în care persistă ideile, când, au ajuns la unison la aceeași întrebare: De ce unele idei au succes, în timp ce altele dau greș? Frământările lui Chip Heath, profesor de comportament organizațional la Școala de Studii Postuniversitare de la Universitatea Stanford și ale lui Dan Heath, consultant la Duke Corporate Education și cofondator al Thinkwell, o companie ce publică manuale digitale, s-au materializat în cartea de față, care, își propune să îți schimbe fundamental modul în care vei comunica.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează