Idei cu lipici este o carte excepțională pentru toți cei care lucrează în mod obișnuit cu ideile: jurnaliști, antreprenori, profesori sau politicieni și un manual excelent pentru toți cei care nu lucrează în niciunul dintre aceste domenii, dar care, iubesc ideile bune și aspiră să le aibă…
Dacă ești unul dintre colecționarii de idei ai lumii, cei doi autori te invită în lumea plină de mister a conceptelor, îți prezintă tot felul de idei cu lipici care au schimbat opiniile și comportamentul celor care le-au receptat, și apoi, le demontează pentru tine cu scopul de a înțelege cum sunt alcătuite. Observăm în final că oricine poate crea „idei cu lipici”, adică, idei persistente, care să fie înțelese, ținute minte și să aibă un impact de durată, dacă aplică cele șase principii ale ideilor remarcabile.
Autorii cărții, Chip și Dan Heath au descoperit la un moment dat că îi unește ceva mai mult decât strânsa legătura fraternă, și anume, pasiunea pentru ideile cu lipici! Aceștia studiau deja de 10 ani, fiecare în domenii total diferite, felul în care persistă ideile, când, au ajuns la unison la aceeași întrebare: De ce unele idei au succes, în timp ce altele dau greș? Frământările lui Chip Heath, profesor de comportament organizațional la Școala de Studii Postuniversitare de la Universitatea Stanford și ale lui Dan Heath, consultant la Duke Corporate Education și cofondator al Thinkwell, o companie ce publică manuale digitale, s-au materializat în cartea de față, care, își propune să îți schimbe fundamental modul în care vei comunica.