Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Imbratiseaza-ti clientii
      „Imbratiseaza-ti clientii”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Imbratiseaza-ti clientii

      Imbratiseaza-ti clientii

      Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare
      Jack Mitchell
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Marketing si vanzari
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      ACT si Politon
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      384
      ISBN:
      9786069136560
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Ecommerce. No Bull$#!t
      Cosmin Daraban
      login
      Cum cresc brandurile
      Byron Sharp
      login
      Liderii mananca ultimii
      Simon Sinek
      login
      Tata bogat, tata sarac
      Robert T. Kiyosaki
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Imbratiseaza-ti clientii
      Jack Mitchell
      login
      Marketingul educational
      Ion Albulescu, Catalin Glava, Cristian Stan, Adriana Denisa Manea
      login
      Brand Romania
      Bogdan Brinzas
      login
      Strategii de content marketing
      Mircea Alexandru Rosu
      login
      Descriere

      Îmbrățișează-ți clienții: Metoda dovedită de a-ți personaliza vânzările și a obține rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de Jack Mitchell este o lectură obligatorie pentru toți cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucrează în vânzări sau în relațiile cu clienții. Asta pentru că familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells - a creat un adevărat imperiu făcând un lucru extrem de simplu aparent, și anume, punând relația cu clienții pe primul loc în business-ul ei și perfecționându-și mereu modul în care i-a tratat și a menținut relația cu aceștia.

      Așadar, orice proprietar de business sau om de vânzări care va citi această carte va avea ceva de învățat din ea. În plus, stilul simpatic și plin de umor al lui Jack Mitchell îți va face lectura și foarte plăcută, nu doar utilă, pregătindu-te totodată pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care îți va ajuta afacerea să reziste.

      Jack Mitchell, președintele magazinelor Mitchells și totodată un talentat autor și orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master în istoria Chinei plănuind să devină diplomat în relațiile dintre China și Statele Unite. Mai târziu, s-a alăturat însă afacerii demarate de părinții săi în anul 1958 sub numele de „Ed Mitchell's” în Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri pătrați care vindea la început doar cinci modele de costume bărbătești, a cucerit treptat din ce în ce mai mult teren pe piața americană, ajungând astăzi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializează haine și bijuterii de lux pentru cei mai pretențioși clienți ai Americii.

      Acest imperiu este actualmente condus de autorul volumului de față, în conformitate cu filosofia de business înrădăcinată de părinții săi, aceea a îmbrățișării. Pe scurt, această filozofie susține că o afacere se poate dezvolta și prospera cu condiția ca toți cei implicați în ea să respecte o singură condiție, și anume: să dea dovadă de pasiune, perseverență, optimism, entuziasm și dăruire în lucrul cu clienții.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează