Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Incantare
      „Incantare”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Incantare

      Incantare

      Guy Kawasaki
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Antreprenoriat, Rafturi alese
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2012
      Editura:
      Publica
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      280
      Traducatori:
      Anda Sebesi
      ISBN:
      9786068360003
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Gandire rapida, gandire lenta
      Daniel Kahneman
      login
      Pre-suasiune
      Robert Cialdini
      login
      Inteligenta emotionala
      Daniel Goleman
      login
      Drive
      Daniel Pink
      login
      Descriere

      Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

      Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacţii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îţi înnoieşti statusul pe Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

      ”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” Guy Kawasaki

      Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

      Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă. Robert Cialdini, autorul cărţii Influence: Science and Practice

      Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple

      Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace. Michael Gartenberg, director Gartner

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează