Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Informatica si TIC - Manual pentru clasa a VII-a
      „Informatica si TIC - Manual pentru clasa a VII-a”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Informatica si TIC - Manual pentru clasa a VII-a

      Informatica si TIC - Manual pentru clasa a VII-a

      Daniel Popa
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Clasa a VII-a - Informatica si TIC
      Varsta Recomandata:
      12-14 ani
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      Intuitext
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      112
      Materie Scolara:
      Informatica
      ISBN:
      5948492310953
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Atlas geografic scolar
      Octavian Mandrut
      login
      Lord of the Flies
      William Golding
      login
      If We Were Villains
      M.L. Rio
      login
      Ariel: The Restored Edition
      Sylvia Plath
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Colectivizarea - "De bunavoie, da' cu forta"
      Daniel Popa, Traian Calin Uba
      login
      Informatica si TIC - Manual pentru clasa a V‑a
      Daniel Popa
      login
      Informatica si TIC - Manual pentru clasa a VI‑a
      Daniel Popa
      login
      Manual - Informatica si TIC, clasa a VIII-a
      Daniel Popa
      login
      Descriere

      Manualul Intuitext de Informatică și TIC a obținut locul I în urma evaluării calitative CNEE, remarcându-se din punct de vedere al corectitudinii științifice, al metodelor activ-participative folosite, al exercițiilor și al problemelor din universul practic al elevilor.

      Manualul este structurat în 6 unități de învățare. Fiecare unitate de învățare cuprinde: secțiune de predare-învățare, secțiune de recapitulare, secțiune de evaluare.

      Lecția de predare are secțiuni corespunzătoare momentelor lecției în situația de predare-învățare centrată pe elev (observare/amintire care implică elevul prin sarcini, prezentarea noțiunii treptat, bazat pe cunoștințele anterioare, pe cât posibil experimental sau aplicat, corelat cu viața reală și cu exemple relevante pentru experiența de viață a elevului, punctarea definiției și evidențierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea noțiunii, concluzii).

      Lecția de recapitulare conține sarcini care fixează noțiunile prezentate în unitate, combină conceptele în exerciții și probleme și pregătește lecția de evaluare.

      Lecția de evaluare conține proba de evaluare – itemi formulați astfel încât să evalueze deprinderea competențelor de interes abordate în unitatea de învățare. Forma itemilor este una care a mai apărut pe parcursul unității astfel încât elevul să se poată concentra pe rezolvare, nu pe modul în care oferă răspunsul. Lecția de evaluare conține și o grilă de autoevaluare care arată modul în care se acordă punctele pentru fiecare item.

      Lecția de ameliorare și dezvoltare conține în prima parte sarcini de o complexitate redusă destinate elevilor care nu au avut rezultate bune la evaluare, iar în a doua parte sarcini mai complexe, destinate elevilor cu rezultate foarte bune la proba de evaluare.

      Prin conținutul său, manualul Intuitext de Informatică și TIC asigură atât dezvoltarea și valorificarea competențelor din punct de vedere intra- , inter- și transdisciplinar, cât și al experienței de viață a elevilor. Sarcinile de învățare propuse vizează centrarea curriculumului pe probleme ale vieții cotidiene, pe situații reale, familiare elevilor, având ca scop rezolvarea de probleme și identificarea de soluţii.

      În plus, manualul facilitează formarea competenţelor necesare pentru prezent şi pentru viitor. În acest sens, sarcinile vizează, dincolo de conținutul specific disciplinei, formarea de atitudini și valori.

      Varianta digitală interactivă este utilizabilă și atractivă, ușor de înțeles și oferă siguranță în exploatare. De asemenea, menționăm faptul că urmează îndeaproape versiunea tipărită a manualului, prin respectarea conţinutului știinţific, a ordinii temelor și stilului grafic, dar oferă și elemente specifice lucrului online, atât utile elevilor cât și profesorului.

      În cadrul fiecărei lecţii există resurse educaționale animate/filme, destinate procesului de predare-învăţare desfăşurat la clasă şi acasă. Aceste resurse abordează aspectele importante, dificil de explicat, de vizualizat şi de înţeles de către elevi. Alegerea conţinuturilor este relevantă pentru lecţie, pentru competențele vizate, iar modalitatea aleasă de reprezentare a acestora este atractivă.

      Resursele educaționale animate/filme sunt scurte, comprehensive şi sintetice. Pornesc de la o situație concretă, pe care copiii o întâlnesc în viața reală și asigură trecerea de la operarea cu noţiuni concrete la operarea cu noţiuni şi reprezentări abstracte. De asemenea, surprind utilitatea noțiunilor prezentate în animații/filme.

      Tipuri de resurse educaționale interactive

      Exercițiile interactive - reprezintă transpunerea și adaptarea în manualul digital a unor exerciții din manualul tipărit, astfel încât elevii să beneficieze de avantajele mediului digital: posibilitatea de acordare a feedback-ului imediat, atât grafic cât și prin sunet, posibilitatea de revenire asupra răspunsului, observarea unor imagini relevante etc.

      Simulările - permit interacționarea cu medii periculoase sau dificil de abordat, pot fi oprite pentru observare, permit abordarea în paralel a unor concepte corelate în scopul observării legăturilor.

      Jocul cu interactivitate Drag & drop – prin drag&drop se face potrivirea unor elemente care duc către răspunsul corect.

      Jocul cu interactivitate Selecție – permite selectarea unor variante, atât alegere simplă, cât și multiplă.

      Ordonarea de elemente – exerciții care presupun ordonarea unor elemente atât pe verticală, cât și pe orizontală.

      Completarea spațiilor libere – se referă la completarea spațiilor libere într-un text dat. Există 1-10 casete de completat cu câte un cuvânt sau o expresie.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează