„Lucrarea prezintă cele mai noi date din cercetările clinice şi de psihologie educaţională privind antrenarea conştiinţei fonologice la persoanele cu dislexie, reflectînd în mod pragmatic tradiţia de cercetare şi inovare a şcolii clujene de psihopedagogie specială. Acest program de antrenament structurat al conştiinţei fonologice este dezvoltat în cadrul Laboratorului de cercetări interdisciplinare a diferenţelor individuale în învăţare (Learn-id) şi este orientat în direcţia evaluării şi intervenţiei psihopedagogice. Pe baza convingerii profesionale asumate a legăturii dintre ştiinţă şi practică, recomandăm tuturor cititorilor (copii, profesori, psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, părinţi) care vor să urmeze acest program în călătoria inedită de învăţare a cititului şi a scrisului să-l aplice cu încredere şi în mod consecvent, să-l integreze şi să-l personalizeze în cadrul experienţelor proprii de învăţare, cu speranţa că vor ajunge la concluzia că e mult mai uşor să înveţi să citeşti şi să scrii dacă acestea se întîmplă FonoLogic.” (Carmen David, Adrian Roşan)
Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare
Învatam FonoLogic – program structurat de antrenament al constiintei fonologice bazat pe dovezi stiintifice
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicării:
2019
Editura:
Tip copertă:
Paperback
Nr Pag:
256
Colectie:
Ilustrator:
ISBN:
9789734678167
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm