Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Istorie. Manual pentru clasa a VII-a

      Istorie. Manual pentru clasa a VII-a

      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2022
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      128
      Materie Scolara:
      Istorie
      ISBN:
      9786060762041
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 29cm | 250g
      Descriere

      La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia.

      Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o manieră modernă de abordare didactică a conținutului disciplinei, care vizează asigurarea unui echilibru între dezvoltarea dimensiunilor cognitive şi dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu.
      La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică.
      La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia.
      Manualul este organizat pe unități de învățare și satisface câteva exigențe:
      • prezentarea conţinuturilor este bazată pe logica fenomenului istoric (repere spațio‑temporale, surse), a demersului didactic frontal și individual (aplicații, ateliere, teme de reflecție, proiecte, mape, teme de sinteză, evaluări sumative și formative, autoevaluări etc.) şi pe adecvarea la competenţele specifice vizate spre formare/dezvoltare;
      • se raportează la experienţa cotidiană de cunoaştere a copiilor de 12 – 13 ani;
      • conţinuturile propuse spre studiu solicită abordări inter- și transdisciplinare (geografie, religie, literatură, desen, muzică etc);
      • conţinuturile sunt deschise abordării graduale pe niveluri de dificultate, precum și altor dezvoltări, în funcţie de particularităţile grupului de elevi.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.