Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Legile stiintifice ale publicitatii

      Legile stiintifice ale publicitatii

      Cum sa devii cunoscut si sa vinzi mai mult intr-un timp mai scurt
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2014
      Editura:
      Nr Pag:
      116
      ISBN:
      9786068414362
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Descriere

      Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.

      Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii” se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmație a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple așa într-un domeniu care are atât de multe posibilități. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te lași ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitației.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.