Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Legile stiintifice ale publicitatii
      „Legile stiintifice ale publicitatii”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Legile stiintifice ale publicitatii

      Legile stiintifice ale publicitatii

      Cum sa devii cunoscut si sa vinzi mai mult intr-un timp mai scurt
      Claude C. Hopkins
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Publicitate si media, Dezvoltare personala
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2014
      Editura:
      Vidia
      Nr Pag:
      116
      ISBN:
      9786068414362
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Arta negocierii
      Chris Voss, Tahl Raz
      login
      Inteligenta emotionala
      Daniel Goleman
      login
      Puterea prezentului
      Eckhart Tolle
      login
      Despre somn
      Matthew Walker
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Scientific Advertising
      Claude C. Hopkins
      login
      Intre doua lumi
      Ionel Vasiluta
      login
      Mai mult decat un miracol
      Claudia Niculae
      login
      Cum sa dormi ca oamenii preistorici
      Merijn van de Laar
      login
      Descriere

      Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.

      Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii” se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmație a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple așa într-un domeniu care are atât de multe posibilități. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te lași ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitației.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează