Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email

Utilizator nou

Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      Login
      Librării
      Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Nu aveți produse în coș.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Limba moderna Germana. Ghidul profesorului. Nivel A2.2
      „Limba moderna Germana. Ghidul profesorului. Nivel A2.2”  în librăriile Cărturești
      Indisponibil în .
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Limba moderna Germana. Ghidul profesorului. Nivel A2.2

      Limba moderna Germana. Ghidul profesorului. Nivel A2.2

      Marjetka Marko, Dejan Kramzar, Andreea Rusen
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Categorii:
      Scolaresti
      Varsta Recomandata:
      12-14 ani
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2020
      Editura:
      Art Klett
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      168
      Materie Scolara:
      Limba germana
      ISBN:
      9786069089453
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 29.7cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      Cumpărat des împreună cu:
      Limba Moderna Germana. Ghidul profesorului. Nivel A2.1
      Marjetka Marko, Dejan Kramzar, Elzbieta Krulak-Kempisty
      login
      Limba moderna Germana. Ghidul profesorului. Nivel A1.2
      Elzbieta Krulak-Kempisty, Marjetka Marko, Dagmar Gluck
      login
      Moara Cu Noroc. Popa Tanda. Budulea Taichii
      Ioan Slavici
      login
      Limba moderna germana - Caietul elevului A2.2, Clasa a VII-a, a VIII-a
      Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Sandra Hohmann, Dagmar Gluck, Andreea Rusen
      login
      S-ar putea să-ți placă și:
      Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Ghidul profesorului
      Elzbieta Krulak-Kempisty, Rosanda Marija Mesko, Dejan Kramzar, Marjetka Marko, Andreea Rusen
      login
      Limba Germana. Clasa a V-a. Ghidul profesorului
      Elzbieta Krulak-Kempisty, Rosanda Marija Mesko, Dejan Kramzar, Marjetka Marko
      login
      Limba germana. Clasele V-VIII. Caietul elevului A1.2
      Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Claudia Brass, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici
      login
      Limba moderna germana. Nivel A1.2 - Clasele 5-8 - Manual
      Giorgio Motta, Laura Mihaela Stana, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Evemarie Draganovici, Andreea Rusen, Dagmar Gluck
      login
      Descriere

      Această lucrare a fost realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/ Limba modernă2/ Limba modernă1- intensiv (germană, rusă,japoneză), aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 3393/28.02.2017, şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A2.2:


      Competenţe generale şl specifice

      1. Receptarea de mesaje orale în situații de comunicare uzuală

      1.1. Identificarea semnificației unor schimburi verbale ciar articulate, care au loc în mod curent

      1.2. Sesizarea punctelor principale din mesaje și anunturi clare și simple

      1.3. Sollcltarea în forme simple a repetării unui mesaj/fragment de mesaj pentru a desprinde semnificația acestuia


      2. Exprimarea orală în situații de comunicare uzuală

      2.1. Relatarea unei întâmplări/a unor experiențte personale

      2.2. Partlciparea la scurte schimburi sociale cu sprijin din partea interlocutorilor

      2.3. Realizarea unor expuneri scurte, repetate, a unui subiect familiar

      2.4. Participarea la schimbul verbal fără teama de eșec

      3. Receptarea de mesaje scrise în situații de comunicare uzuală

      3.1. Identificarea informațiilor necesare din liste sau din texte funcționale simple (pliante, meniuri, orare)

      3.2. Extragerea informatiilor prezentate din articole de ziar/digitale simple sau din broșuri de prezentare, în care numerele și numele joacă un rol important

      3.3. Recunoasterea diferitelor tipuri de corespondență pe subiecte familiare (solicitarea unei informații)

      3.4. Manifestarea disponibilității pentru informare prin lectură

      4. Redactarea de mesaje în situații de comunicare uzuală

      4.1. Completarea unui formular cu informații de identificare (educație, interese, competențe)

      4.2. Prezentarea unei activități în scris, utilizând cuvinte de legătură („ș¡“, „dar“, „pentru că“)

      4.3 Depășirea fricii de eșec în redactare/schimbul de mesaje scrise

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      © Carturesti 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      Personalizează