Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Limbajul vanzarilor
      Limbajul vanzarilor
      Limbajul vanzarilor
      Limbajul vanzarilor
      Limbajul vanzarilor
      Limbajul vanzarilor
      Limbajul vanzarilor

      Limbajul vanzarilor

      Arta si stiinta comunicarii in vanzari
      0.0 / 10 ( 0 voturi)

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      240
      Colectie:
      Traducatori:
      ISBN:
      9786303320540
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Descriere

      „Nu te lasa pacalit de titlu – Limbajul vanzarilor depaseste cu mult simplul proces de vanzare. Recomand aceasta carte oricui este interesat sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare indife­rent de motiv.”– Tom Ziglar, autorul cartii Choose to Win si fiul mandru al lui Zig Ziglar

      Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect asemanator. Inseamna ca te conectezi cu ei la un anumit nivel.

      In vanzari, sa creezi relatii bazate pe incredere inseamna sa intelegi oamenii care sunt altfel decat tine si sa fii suficient de flexibil in ceea ce priveste abilitatile tale de comunicare ca sa empatizezi cu ei. Asta este o abilitate care se invata! Permite-le ve­teranilor profesionisti in vanzari Tom Hopkins si Andy Eilers sa te invete nuantele modului in care sa comunici eficient si cu tarie.

      „Andy aduce vanzari de nivel inalt si instruire in leadership nu numai personalului nostru, ci si nenumaratilor agenti pe care ii servim pretutindeni in Statele Unite.”– Paul Hohlbein, presedintele Buiders and Tradesmen’s Insurance Services, Inc.

      „Daca vrei sa inveti de la doi maestri, nu cauta mai departe de Tom Hopkins si Andy Eilers si de cunostin­tele pe care le-au impartasit in aceasta carte. O re­comand foarte mult.” – Nick Nanton, regizor si producator, castigatorul premiului EMMY pentru Film si Broadway, autor bestseller conform Wall Street Journal

      „Hopkins si Eilers au sintetizat si imbunatatit cele mai critice su­biecte pentru a avea succes in vanzari. ...pune cartea asta in masina si citeste-o alaturi de cafeaua ta. In. Fiecare. Zi.”– Wendy Lipton-Dibner, MA, autor bestseller international, presedinte si CEO la Professional Impact, Inc.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.